vrijdag 10 augustus 2018

Laatste Stuntelman

Snif! Deze maand verscheen mijn laatste scenario van Stuntelman in de National Geografic Junior... Doordat ik te druk ben met mijn andere projecten, heb ik besloten om na 9 jaar te stoppen met mijn werkzaamheden voor uitgeverij Blink. Naast ontelbare illustraties voor het Taptoe Team, meer dan 100 scenario's voor datzelfde Taptoe Team en het helpen opstarten van de Wild van Freek strips, heb ik ook het genoegen gehad de afgelopen 5 jaar de scenario's voor Stuntelman te mogen maken. Ik heb mijzelf er altijd kostelijk mee vermaakt, maar het is nu tijd voor nieuwe uitdagingen! Ik wens iedereen bij Blink het allerbeste en natuurlijk mijn vaste kompaan in het kwaad: Sander de Fouw, die al die jaren trouw mijn verzinsels heeft uitgewerkt. Hieronder zie je het resultaat van mijn laatste seizoen Stuntelman... Wordt vervolgd? Waarom niet! Wie weet komen we elkaar elders weer tegen!

Geen opmerkingen: